آنچه خواهیم خواند
چهار نوع سیستم تلفن حرفه ای استاندارد
انواع محبوب راه حل های تلفن کسب و کار
از زمان آغاز به کار تلفن در سال 1876، سیستم های تلفن تجاری در طول سال ها به طور گسترده ای تکامل یافته اند. بهترین ارائه دهندگان تلفن های تجاری به نوآوری و اضافه کردن ویژگی های اضافی به سیستم های تلفن خود ادامه می دهند. در اینجا ما سیستم تلفن حرفه ای استاندارد را بررسی خواهیم کرد.
آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد " چهار نوع سیستم تلفن حرفه ای استاندارد " است، ما در فروشگاه اینترنتی ناوان امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام مشتریان باشیم که، قصد دارند از فروشگاه ناوان خرید کنند.
سیستم تلفن کسب و کار بی سیم
1 - سیستمهای تلفن بیسیم بیسیم یک راهحل مدرن است که نیاز به اتصال به اینترنت و فیبر نوری یا کابلهای سیم مسی را از بین میبرد. در عوض، آنها از برج های سلولی محلی در این منطقه استفاده می کنند.
به طور کلی، سیستم های تلفن بی سیم به شبکه های سلولی محلی متصل می شوند. ارائه دهندگان چنین خدماتی یک دستگاه پایه تلفن ثابت ارائه می دهند که دستگاه تلفن شما را به یک شبکه تلفن همراه مجاور متصل می کند.
مزیت اصلی سیستم تلفن بی سیم بی سیم هزینه نصب پایین است، زیرا برای برقراری اتصال نیازی به خرید اتصال اینترنتی ندارید. همچنین، راه اندازی سیستم های بی سیم آسان است زیرا تداخل سخت افزار فیزیکی حداقل است و نیاز به تکنسین را از بین می برد. علاوه بر این، ارائهدهندگان تلفن بیسیم مانند Community Phone برنامههای تلفن سفارشی را متناسب با نیازهای تجاری ارائه میکنند.
سیستمهای بیسیم راحتتر هستند زیرا به شرکتها اجازه میدهند تا سیستم تلفن خود را در هر نقطه از محل خود قرار دهند. سیستم های تلفن بی سیم برای مشاغل کوچک مناسب هستند زیرا راحتی، مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند.
سیستم تلفن کسب و کار سنتی
2 - سیستم های تلفن تجاری سنتی از کابل های مسی برای فعال کردن ارتباطات استفاده می کنند. این زیرساخت در حال پیر شدن است و با بسیاری از خدمات برتر مخابراتی شروع به فاز شدن کرده است. FCC اعلام کرد که در 2 آگوست 2022، شرکت های مخابراتی ایالات متحده دیگر ملزم به ارائه خدمات تلفن ثابت به این شرکت های کوچکتر محلی نیستند.
سیستمهای تلفن تجاری سنتی برای چندین دهه استاندارد بودهاند و به طور معقولی قابل اعتماد هستند. آنها در هنگام قطع برق و قطعی اینترنت به کار خود ادامه می دهند، و آنها را به یک راه حل قابل اعتماد در شرایط آب و هوایی بد تبدیل می کند.
از طرف دیگر، سیستمهای تلفن سنتی محدودیتهای زیادی دارند، مانند عدم راحتی، زیرا ویژگیهای تماس پیشرفته را حذف میکنند. همچنین، تلفنهای ثابت سنتی میتوانند گران باشند و تماسهای از راه دور منجر به یک صورتحساب سنگین میشود.
سیستم تلفن VoIP
VoIP مخفف صدا از طریق پروتکل اینترنت است. سیستم های تلفن تجاری VoIP برای انتقال داده ها به اینترنت متکی هستند. بنابراین، اگر شرکتی این سرویس تلفنی را انتخاب کند، به یک اتصال اینترنتی مطمئن نیاز دارد.
سیستم های تلفن VoIP عموما قابل اعتماد و کاربردی هستند اما به اینترنت پرسرعت نیاز دارند. اگر سرعت اینترنت شما ناسازگار باشد، احتمالاً کیفیت صدای ضعیفی را با قطع و قطع تماس تجربه خواهید کرد، که زمانی که بسیاری از کارکنان شما مشغول تماس هستند ایده آل نیست.
سیستم های تلفن VoIP بسته به نوع کابلی که انتخاب می کنید، هزینه های نصب متفاوتی دارند. به عنوان مثال، کابلهای فیبر نوری جدیدتر از کابلهای کواکسیال و اترنت گرانتر هستند. علاوه بر این، انتخاب یک سیستم تلفن تجاری VoIP به این معنی است که در صورت قطع برق، سیستم شما از کار خواهد افتاد.
سیستم تلفن مبتنی بر ابر
سیستمهای تلفن مبتنی بر ابر نیز در اینترنت کار میکنند، اما عمدتاً از سرورهای ابری برای ردیابی و ذخیره تماسها و پیامها استفاده میکنند. این سیستمهای تلفن ابری صدای تماسگیرنده را برای انتقال آن به شنونده از طریق اینترنت به دیجیتال تبدیل میکنند.
مزیت منحصر به فرد سیستم تلفن مبتنی بر ابر این است که ارتباطات را در هر دستگاه متصل به اینترنت، که شامل گوشیهای هوشمند، رایانهها و تبلتها میشود، فعال میکند.
چرا تلفن ثابت انتخاب محبوبی برای صاحبان مشاغل کوچک است؟
سیستم های تلفن ثابت به دلایل بسیاری از جمله گزینه های بسیار محبوب برای مشاغل کوچک هستند:
آسان برای راه اندازی و ادغام
راه اندازی یک خط ثابت سریع و آسان است، به خصوص اگر یک اتصال بی سیم را انتخاب کنید. تنها چیزی که لازم است این است که شما سیستم تلفن خود را به دستگاه پایه تلفن ثابت یا کابل تلفن ثابت وصل کنید. پس از تکمیل تنظیمات، می توانید به راحتی سیستم تلفن خود را با اتصال گوشی یا تلفن های بیشتری به آن گسترش دهید.
اثربخشی هزینه
سیستم های تلفن ثابت یک راه حل مقرون به صرفه دراز مدت هستند. برخلاف بسته های تلفن همراه، آنها به یک اشتراک در هر ماه نیاز دارند که همه کارکنان شما می توانند از آن بهره مند شوند. علاوه بر این، برای کارکنان خود که در بخش خدمات مشتری کار می کنند، نیازی به خرید ابزارهای گران قیمت مانند تلفن های همراه ندارید.
استاد شدن آسان
بر خلاف یک سیستم پیچیده مبتنی بر کامپیوتر، یک سیستم تلفن ثابت به کارکنان برای برقراری و مدیریت تماسها نیاز ندارد. یک کسب و کار کوچک دارای کارکنان از همه گروه های سنی است. در حالت ایدهآل، به یک سیستم تلفن تجاری نیاز دارید که سالمندان و افراد هزاره بتوانند از آن استفاده کنند.
امن است
اتصال تلفن ثابت برای مخاطبان بسیار کمتری نسبت به اتصال به اینترنت پرکاربرد قابل دسترسی خواهد بود، و این گزینه ایمنتر است. برای ارتباطات شرکتی، خطوط تلفن ثابت بهترین حریم خصوصی ممکن را فراهم می کند.
افکار نهایی
دلیلی وجود دارد که چرا سیستم های تلفن تجاری به طور گسترده در سازمان ها استفاده می شود. آنها نسبت به سیستم های تلفن معمولی موثرتر، مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر هستند.
نتیجه گیری
این مقاله به بررسی 4 دلیل اصلی که مشاغل کوچک باید خدمات تلفن تجاری را در نظر بگیرند، می پردازد. رایج ترین آنها شامل مدیریت آسان تماس، تصویر بهتر برند و شانس فروش بیشتر است. علاوه بر این، سیستم تلفن ثابت یک انتخاب محبوب در بین مشاغل است زیرا منحنی یادگیری کوتاهی دارد و راه اندازی آسانی دارد.