رایانش ابری, فناوری اطلاعات

5 مزیت تلفن ابری در رقابت با سایر تلفن ها

مزیت تلفن ابری
laptop-icon-blog ناوان
lazy

آنچه خواهیم خواند

5 مزیت تلفن ابری در رقابت با سایر تلفن ها

مزایای تلفن ابری

در این مقاله، به بررسی ۵ مزیت رقابتی کلیدی تلفن ابری برای کسب و کارها می‌پردازیم. ابتدا به چگونگی صرفه‌جویی در هزینه‌ها و آزادسازی منابع با استفاده از تلفن ابری می‌پردازیم. سپس، بهبود ارتباطات داخلی و افزایش کارایی تیم را با استفاده از این سیستم بررسی می‌کنیم. در ادامه، قابلیت‌های کار از راه دور و دسترسی در هر مکان و هر زمان را مورد بحث قرار می‌دهیم. هم‌چنین، به افزایش تجربه مشتری با ادغام CRM و سیستم تلفن ابری می‌پردازیم. در نهایت، طرح بازیابی فاجعه داخلی برای حفظ تداوم کسب و کار را با استفاده از تلفن ابری بررسی می‌کنیم.

آن‌چه از پیش روی شما می‌گذرد در‌مورد " 5 مزیت تلفن ابری " است، ما در فروشگاه اینترنتی ناوان امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام مشتریان باشیم که، قصد دارند از ناوان خرید کنند.

مزیت تلفن ابری

در این‌جا آمده است که چگونه یک سیستم تلفن ابری مزیت‌های رقابتی مورد نیاز را به شما می‌دهد:

1 - صرفه جویی در پول و آزاد کردن منابع برای ابتکارات دیگر

کم کردن هزینه یکی از بهترین راه‌ها برای برتری نسبت به رقبا است و بازنگری در سیستم تلفن شما می‌تواند بهترین راه برای کاهش هزینه‌های شما باشد. برای کسب و کارهای کوچک، سیستم‌های تلفن ابری بدون شک مقرون به‌ صرفه‌تر از یک PBX هستند. سرویس سانترال یا سرویس تلفن ابری میزبانی شده باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شود:

هزینه های اولیه: سیستم‌های سانترال میزبانی شده، در فضای ابری میزبانی می‌شوند، بنابراین هیچ سخت افزار سانترال ضروری یا قطعات جانبی و در نتیجه هزینه‌ای برای سخت افزار یا نصب وجود ندارد.

هزینه‌های تعمیر و نگهداری: سیستم‌های سانترال میزبان، مسئولیت تعمیر و نگهداری را بر‌عهده ارائه‌دهنده خدمات شما می‌گذارند تا دیگر مجبور نباشید در طول عمر سیستم خود متحمل هزینه‌های مداوم IT شوید.

هزینه های غیر ضروری: سیستم‌های سانترال میزبانی شده بسیار مقیاس‌پذیر هستند و به شما امکان می‌دهند به ازای هر کاربر مبلغی را پرداخت کنید. این بدان معنی است که با رشد شما می‌توانید سیستم بزرگ‌تری را در اختیار بگیرید و برعکس اگر نیاز به کاهش دارید. از سوی دیگر، سیستم‌های داخلی دارای قابلیت‌های ثابت هستند، بنابراین شرکت‌ها اغلب برای جبران رشد بالقوه بیش از حد خرید می‌کنند و بنابراین در نهایت برای ظرفیت غیرضروری هزینه می‌کنند.

سیستم تلفن ابری

2 - ارتباطات داخلی را بهبود ببخشید تا تیمتان کارآمدتر شود

سرویس‌های تلفن ابری ویژگی‌هایی مانند چت، پست صوتی به ایمیل و برنامه‌های تلفن همراه را برای کارآمدتر کردن ارتباطات داخلی ارائه می‌دهند. از کار خسته کننده ایمیل زدن به اعضای تیم، بررسی دستی پست صوتی و بسته شدن به میز خود دوری کنید. با آسان‌تر و سریع‌تر کردن ارتباطات داخلی، کارمندان شما بهره‌وری بیشتری خواهند داشت، اما هم‌چنین از استفاده از فناوری مدرن و یکپارچه خوشحال خواهند شد.

با قابلیت های کار از راه دور در هر مکان و هر زمان در دسترس باشید

3 - با ارائه آزادی کار در خانه، مسافرت یا در جاده، از رقبای خود پیشی بگیرید. سیستم‌های تلفن ابری دارای برنامه‌هایی هستند که تلفن همراه یا رایانه شما را به یک تلفن اداری کاملاً کارآمد تبدیل می‌کنند و به مشتریان شما اجازه می‌دهند در هر کجا که هستید به شما دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب می‌توانید در ساعات غیرسنتی پشتیبانی ارائه دهید و می‌توانید از کارمندانی که باید خارج از دفتر باشند، بدون به خطر انداختن اثربخشی یا ایجاد یک مسیر پیچیده برای مشتریان، پشتیبانی کنید. این باعث می‌شود که کارکنان راضی‌تر و مشتریان راضی‌تر شوند.

تلفن ابری

4 - با ادغام CRM خود با سیستم تلفن خود، تجربه مشتری خود را افزایش دهید

سیستم‌های تلفن ابری به شما امکان می‌دهند راه‌حل CRM خود را در سیستم تلفن خود ادغام کنید. این به این دو برنامه اجازه می‌دهد تا با‌هم کار کنند تا تعاملات شما با مشتری افزایش یابد. این به این دلیل است که وقتی آن‌ها به‌صورت هماهنگ کار می‌کنند، به تیم فروش و نمایندگان پشتیبانی شما اجازه می‌دهد تا نیازهای مشتری را به روشی کارآمدتر پیش‌بینی کنند. هنگامی که مشتری تماس می‌گیرد، به‌طور خودکار اطلاعات تماس گیرنده، گزارش تماس‌ها، خریدهای گذشته، تیکت یا پیام‌های پشتیبانی و سایر یادداشت‌ ها به کارمند ارائه می‌شود. این به شما کمک می‌کند تماس‌های خود را شخصی‌سازی کنید، از اتلاف وقت برای جمع‌آوری اطلاعات مشتری جلوگیری کنید و زمینه‌ای را برای تماس فراهم می‌کند تا از اضافه کاری جلوگیری شود. همه این عناصر منجر به یک تماس روان‌تر و کارآمدتر و در مجموع تجربه مثبت مشتری می‌شود.

برای حفظ تداوم کسب و کار، یک طرح داخلی برای بازیابی بلایا داشته باشید

5 - سرویس‌های تلفن ابری به شما این امکان را می‌دهند که هر زمان که مشکلی پیش آمد به‌راحتی تماس‌های خود را به دستگاه‌ها یا دفاتر دیگری هدایت کنید(انتقال دهید). این تضمین می‌کند که همیشه می‌توانید بدون تغییر شماره یا رنج بردن از خرابی به سیستم یا تلفن دسترسی داشته باشید. در نهایت، مشتریان شما نسبت به هر‌گونه مشکلی در‌مورد شما غافل می‌مانند و شما در طول مشکلات در‌دسترس می‌مانید. قابلیت‌های برنامه پشتیبان داخلی، نیاز به جستجوی نرم‌افزار بازیابی شخص ثالث یا سرمایه‌گذاری مبالغ هنگفت در خطوط پشتیبان را کاهش می‌دهد.

lazy

نتیجه گیری

برای خرید سیستم تلفن ابری می‌توانید به بخش فروشگاه تلفن ابری مراجعه نمایید. در پایان، تلفن ابری به‌عنوان یک راهکار نوین و کارآمد، مزایای رقابتی چشمگیری را برای کسب و کارها ارائه می‌دهد. از صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهبود ارتباطات داخلی گرفته تا افزایش رضایت مشتری و حفظ تداوم کسب و کار، تلفن ابری ابزاری قدرتمند برای پیشرفت و موفقیت در دنیای رقابتی امروز است. با توجه به این مزایا، سرمایه‌گذاری در سیستم تلفن ابری می‌تواند گامی هوشمندانه در جهت رشد و توسعه کسب و کار شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید