preloader
اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی ناوان

تماس با ما

lazy

راه های ارتباط با ما

  • آدرس فروشگاه اینترنتی ناوان:

تهران، بولوار میرداماد،  مجتمع تجاری اداری رز میرداماد، طبقه ۳، واحد ۳۰۳

  • ایمیل پشتیبانی فروشگاه:

info@navan.ir

  • شماره تماس پشتیبانی فروشگاه:

900 21 966 021

  • شبکه های اجتماعی ناوان:

    lazy
    پرسش‌های رایج فروشگاه اینترنتی ناوان

    سوالات پرتکرار

    1. چه روش های پرداختی را می پذیرید؟

    ما انواع روش‌های پرداخت امن را می‌پذیریم تا تجربه خرید شما را آسان کنیم:

    • پرداخت اینترنتی: به هنگام ثبت سفارش و از طریق درگاه های امن و به صورت آنلاین صورت می پذیرد.
    • واریز به حساب بانکی: خریدار می تواند در صورت تمایل با دریافت شماره های حساب فروشگاه طی تماس تلفنی با پشتیبانی و ارائه شماره ثبت سفارش خود نسبت به پرداخت اقدام نموده و از کانال های تعیین شده تصویر فیش واریزی را به فروشگاه ارائه دهد. یادآور می گردد ثبت سفارش تا زمان وصول وجه و تایید بخش مالی فروشگاه نهایی نخواهد شد.
    • پرداخت در محل: در حال حاضر این روش پرداخت فعال نمی باشد.
    • کیف پول: در حال حاضر این روش پرداخت فعال نمی باشد.
    2. چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟

    هنگامی که سفارش شما پردازش و ثبت شد، یک ایمیل تایید با شماره پیگیری خود دریافت خواهید کرد. از آن پس در تمامی مراحل ارسال کالا تا تحویل آن می توانید برای پیگیری سفارش خود وارد وب سایت ناوان شده و با کلیک بر روی گزینه سفارش های من در منو یا در حساب کاربری خود، از روند تحویل سفارش آگاه شوید و همچین با تماس با شماره های مشخص شده (۰۲۱۹۶۶۲۱۹۰۰) می توانید با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید. یا از طریق آیکن پشتیبانی آنلاین (آیکن V) در پایین سمت راست صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    چنان چه پس از ثبت سفارش،‌ ایمیل مربوطه را به همراه شماره پیگیری دریافت نکردید در نخستین اقدام بخش Spam یا Junk ایمیل خود را بررسی نمایید و در صورت عدم دریافت با پشتیبانی ناوان (۰۲۱۹۶۶۲۱۹۰۰) تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ناوان آماده هستند تا در این زمینه به شما کمک نمایند.

    3. آیا می توانم سفارش خود را پس از ثبت تغییر یا لغو کنم؟

    اگر نیاز به ایجاد تغییراتی در سفارش خود دارید (به عنوان نمونه، به روز رسانی آدرس حمل و نقل، تغییر یک مورد) به سرعت با پشتیبانی ناوان تماس حاصل فرمایید.

    • تغییرات: فقط در صورتی می توانیم سفارش شما را تغییر دهیم که برای ارسال، پردازش نشده باشند. پس از ارسال سفارش، هیچ تغییر دیگری امکان پذیر نیست.
    • لغو سفارش: لغو سفارش تنها در صورتی قابل پردازش است که سفارش هنوز ارسال نشده باشد. پس از ارسال، باید روند بازگشت ما را دنبال کنید. مطالعه قوانین سیاست مرجوعی و عودت فروشگاه اینترنتی ناوان.
    4. سیاست بازگشت و بازپرداخت شما چیست؟

    ما می خواهیم شما از خرید خود کاملا راضی باشید. بر همین اساس درخواست داریم پیش از ثبت سفارش سیاست بازگشت کالا و وجه را مطالعه نمایید.

    5. آیا خدمات بسته بندی هدیه ارائه می دهید؟

    بله، ما انجام می دهیم! ناوان یک گزینه بسته بندی هدیه را در هنگام پرداخت با هزینه اضافی کمی ارائه می دهد. هر هدیه با دقت بسته بندی شده است و می تواند شامل یک پیام شخصی باشد. فقط کافی است کادر "بسته بندی هدیه" را علامت بزنید و پیام خود را قبل از تکمیل خرید خود اضافه کنید. در حال حاضر این ویژگی فعال نمی باشد.

    6. چگونه می توانم کد تخفیف یا تبلیغاتی اعمال کنم؟

    این سرویس به زودی فعال و روال آن اعلام خواهد شد.

    7. اگر کالای آسیب دیده یا معیوب دریافت کنم چه کار کنم؟

    اگر موردی دریافت می‌کنید که آسیب دیده، معیوب است یا مطابق توضیح نیست، لطفا طی مدت 1 روز کاری پس از دریافت سفارش خود، با تیم پشتیبانی مشتریان ما تماس بگیرید و موضوع را اعلام نمایید.

    • مراحل: ممکن است برای کمک به فرآیند، عکس های محصول آسیب دیده را درخواست کنیم. پس از بررسی پرونده شما، بسته به ترجیح شما و در دسترس بودن محصول، جایگزینی، تعویض یا بازپرداخت کامل وجه را ارائه خواهیم کرد.
    • هزینه های ارسال: تمام هزینه های حمل و نقل کالاهای معیوب یا نادرست برعهده ناوان می‌باشد.

    یادآور می‌گردد تا پیش از تایید کارشناسان پشتیبانی ناوان و تعیین روال بازگشت کالا توسط ما،‌ نسبت به ارسال کالا و استرداد آن خودداری نمایید.

    8. چگونه با خدمات مشتری تماس بگیرم؟

    تیم خدمات پشتیبانی ما این جاست تا درمورد هرگونه پرسش یا نگرانی به شما کمک نماید و شما می‌توانید از راه‌های مختلف با ما در ارتباط باشید.

    • ایمیل: support[at]navan.ir
    • تلفن: 900 21 966 (021)
    • چت آنلاین: آیکن  پشتیبانی آنلاین (آیکن V) در پایین سمت راست صفحه در وب سایت ناوان در دسترس می باشد. (کارشناسان ما در ساعات اداری (از 8:00 صبح تا 17:00 عصر) فعال خواهند بود و پاسخ گوی شما عزیزان هستند)
    • واتس اپ: 982196621900+

    ما همواره تلاش می کنیم به تمامی پرسش های شما در طی مدت ۱ روز کاری پاسخ دهیم.

    9. زمان تخمینی تحویل سفارش من چقدر است؟

    تمامی سفارش ها به سرعت پس از ثبت سفارش پردازش خواهند شد و طی مدت ۱ روز کاری آماده ارسال بوده و مدت زمان ارسال برای شهر تهران ۱ تا ۳ روز کاری پس از ثبت سفارش و برای سایر شهرهای ایران از ۳ تا ۷ روز کاری متناسب با روش ارسال متغییر خواهد بود.

    10. اگر بسته من گم یا دزدیده شود چه اتفاقی می افتد؟

    ما تمامی اقدام های احتیاطی (از قبیل ارسال کالا توسط شرکت های معتبر و تایید شده به همراه بیمه کالا) را برای اطمینان از ایمنی در ارسال کالا به کار خواهیم بست ولی در صورتی که در موعد مقرر کالای ارسالی را دریافت نکردید به سرعت با پشتیبانی ناوان تماس حاصل فرمایید.

    روند تحویل کالا توسط تیم پشتیبانی ناوان پیگیری خواهد شد و در صورت بروز هرگونه خسارت توسط شرکت های حمل یا تحویل دهنده ی کالا موضوع توسط ناوان پیگری خواهد شد و فروشگاه اینترنتی ناوان به شما اطمینان می‌دهد که کالا سالم به دست شما برسد.

    سبد خرید
    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟

    فروشگاه
    سایدبار
    0 محصول سبد خرید
    حساب کاربری من