آموزش, VoIP, ارتباطات بی سیم, فناوری ارتباطات, کسب و کار و نوآوری, مخابرات, مرکز تماس

بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک 2024

بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک
lazy
lazy

آنچه خواهیم خواند

بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک 2024

کسب‌وکارهای کوچک به سیستم‌های تلفن قابل اعتماد نیاز دارند، به‌ویژه زمانی که عملیات روزمره به شدت به این شکل از ارتباط متکی است. ما تمام ویژگی‌هایی را که در مورد سیستم‌های تلفن مشاغل کوچک مهم هستند، از جمله فناوری Voice over Internet Protocol (VoIP) که همه شرکت‌های فهرست ما ارائه می‌دهند، بررسی کردیم. دو ارائه‌دهنده برتر سیستم تلفن مشاغل کوچک، Avaya, vetch و ... هستند.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد " بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک " است، ما در  فروشگاه اینترنتی ناوان امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام مشتریان باشیم که، قصد دارند از فروشگاه ناوان خرید کنند.

سیستم تلفن مشاغل کوچک چیست؟

اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، می‌دانید که روزتان پر از کارهای شعبده بازی است و فقط زمانی برای اضافه کردن مسائل ارتباطی به فهرست کارهایتان ندارید. بهترین سیستم های تلفنی برای کسب و کارهای کوچک(تلفن مشاغل کوچک)، ارتباطات را قابل اعتماد و مقرون به صرفه می کند، بنابراین شما می توانید بر روی اداره کسب و کار خود تمرکز کنید. آنها همچنین به فناوری تلفن VoIP متکی هستند که به شما امکان می دهد از اتصال اینترنت برای کل سیستم تلفن تجاری خود استفاده کنید. بسیاری از ارائه دهندگان VoIP همچنین سیستم های تلفن تجاری را به طور قابل توجهی پیشرفته کرده اند که به شما امکان می دهد ویژگی های ارتباطی یکپارچه مانند کنفرانس ویدیویی، چت تیمی و پست صوتی به ایمیل را اضافه کنید. ما طرح‌ها، قیمت‌ها و ویژگی‌های بهترین سیستم‌های تلفن کسب‌وکار کوچک را بررسی و رتبه‌بندی کرده‌ایم تا فهرستی تهیه کنیم که می‌توانید به انتخاب آن اعتماد کنید.

 

قیمت سیستم های تلفن تجاری را مقایسه کنید

بهترین سیستم های تلفن مشاغل کوچک با جزئیات

هر سیستم تلفن مشاغل کوچک خوب برای یک شرکت کوچک مناسب نیست. ما از طریق رتبه‌بندی بهترین سیستم‌های تلفن تجاری در سال ۲۰۲۴ مرتب‌سازی کردیم تا سیستم‌هایی را پیدا کنیم که مقرون به صرفه، انعطاف‌پذیر و آسان برای استفاده با دستگاه تلفن همراه برای مشاغل با کمتر از ۵۰ کارمند هستند

سیستم تلفنی ارتباطات یکپارچه (UC)  با قابلیت‌های یکپارچه چت، ویدئو، اشتراک‌گذاری فایل است. طرح آن انواع مختلفی از ویژگی های افزودنی مانند خطوط منابع و شماره های رایگان را ارائه می دهد. در کنار تماس نامحدود با شماره‌های همه اشتراک‌ها شامل یک  پاسخگوی خودکار، ضبط تماس، ذخیره‌سازی ابری، پیام‌رسانی تیمی است.

تماس داخلی نامحدود

پاسخ صوتی تعاملی (IVR)

ورود تک

SMS و MMS

بهترین سیستم تلفن مشاغل

عوامل مهم قیمت گذاری سیستم تلفنی

برخی دیگر از عوامل مهم قیمت گذاری که ممکن است با آنها روبرو شوید عبارتند از:

مدل‌های قیمت‌گذاری سطحی سیستم تلفن مشاغل کوچک: آنها ویژگی‌های بیشتری را در چند طرح‌ ارائه می‌کنند.

ابزارهای مبتنی بر ابر: این ابزارها معمولاً به سرورهای داخلی نیاز ندارند و بنابراین معمولاً نیازی به هزینه نصب ندارند.

سخت افزار: تلفن های VoIP و هدست خریدهای اختیاری هستند که به نیازهای خاص کسب و کار شما بستگی دارد.

ویژگی های افزودنی سیستم تلفن مشاغل کوچک: ویژگی هایی مانند بسته های تماس بین المللی، افزایش ظرفیت کنفرانس و ادغام توسط بسیاری از شرکت ها ارائه می شود. برای کسب و کارهایی که می توانند از این خدمات بهره مند شوند، هزینه اضافه شده ارزشمند خواهد بود و کسب و کارهایی که نیازهای ساده تری دارند می توانند از آنها صرفه جویی کنند و در هزینه ها صرفه جویی کنند.

در سیستم تلفن مشاغل کوچک به دنبال چه چیزی باشم؟

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با حاشیه‌های سود کمتری مواجه شوند، به‌ویژه در سال‌های اولیه فعالیت‌شان، و کاهش هزینه‌ها تا جایی که ممکن است می‌تواند برای موفقیت ضروری باشد.
سوپرادیپ دوتا، استادیار دانشکده بازرگانی راتگرز-کامدن و متخصص در فناوری و کارآفرینی، توضیح می‌دهد: «هزینه یک عامل بزرگ برای [این شرکت‌ها] در فعالیت‌هایشان است. VoIP یکی از مواردی است که هزینه‌های ارتباطات را کاهش می‌دهد.»

راه حل های تلفن VOIP ابری یک گزینه عالی برای کاهش هزینه های مرتبط با خدمات تلفن سنتی است. به عنوان مثال، VoIP به این معنی است که شرکت‌های کوچک نه تنها می‌توانند تلفن‌های اداری سنتی را نادیده بگیرند، بلکه می‌توانند گزینه‌های کار از راه دور را برای کارکنانی که به دفتر فیزیکی متکی نیستند نیز بررسی کنند. با کمک برنامه‌های مرتبط با این سرویس‌ها، کارمندان می‌توانند از تلفن همراه یا رایانه خود برای برقراری یا دریافت تماس، ارسال پیامک یا تماس ویدیو کنفرانس استفاده کنند - همه اینها از یک یا چند شماره کسب‌وکار.

lazy

مهم ترین عواملی که باید در سیستم تلفن مشاغل کوچک به آن توجه کرد

جدای از هزینه، دو مورد از مهم ترین عواملی که باید در سیستم تلفن مشاغل کوچک به آن توجه کرد عبارتند از:

سهولت استفاده: هرچه سرویس و برنامه های مرتبط ساده تر و شهودی تر باشند، بهتر است. برقراری تماس تلفنی (بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک) یا ارسال پیامک باید ساده باشد و خدمات VoIP شما هرگز نباید این احساس را در شما ایجاد کند که فقط برای دسترسی به فرد مناسب نیاز به استخدام اپراتور مرکز تماس دارید. به دنبال سرویسی باشید که ویژگی هایی را ارائه می دهد که زندگی شما را آسان تر می کند. بسته به کسب‌وکارتان، این می‌تواند به معنای تولید رونوشت‌های خودکار، ارائه موسیقی نگه‌دار سفارشی، اطمینان از عملکرد قابل اعتماد پست صوتی، یا استفاده از حفاظت از هرزنامه باشد.

انعطاف پذیری: برای یک کسب و کار کوچک، انعطاف پذیری یک امر کلیدی است. توانایی سرویس VoIP شما برای مقیاس پذیری با کسب و کار شما باید از همان ابتدا با خطوطی که به راحتی اضافه شوند و قیمت گذاری شفاف مشخص باشد. فراموش نکنید که ادغام ها را نیز در نظر بگیرید. سازگاری سرویس VoIP شما برای ادغام با یک سیستم مدیریت محتوا یا میز کمک چیزی است که قبل از تعهد به یک ارائه دهنده باید به آن توجه کنید.

هر کسب و کار کوچک منحصر به فرد است و یک ویژگی واحد نمی تواند همه نگرانی ها را برطرف کند. تهیه لیستی از ویژگی هایی که بیشتر از یک سیستم تلفن نیاز دارید یا می خواهید، فراتر از هزینه، می تواند مفید باشد. اگرچه ممکن است در خط مقدم ذهن شما نباشد، مطمئن شوید که به نیازهای امنیتی کسب و کار خود فکر کنید و آیا ارائه دهنده VoIP مورد نظر شما می تواند آنها را برآورده کند. و فراموش نکنید که به پشتیبانی مشتری ارائه دهنده نگاه کنید. تا زمانی که مشکلی نداشته باشید، فکر نکردن به مشکلات آسان است، اما آخرین چیزی که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد این است که با یک مشکل فنی روبرو شوید و نتوانید به فرد مناسبی که می تواند کمک کند، دسترسی پیدا کنید. برخی از ارائه دهندگان پشتیبانی 24/7 ارائه می دهند و برخی دیگر محدودتر هستند. مطمئن شوید که این در دسترس بودن برای ساعات کاری شما کار می کند.

تلفن مشاغل کوچک

چگونه بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک را انتخاب کنم؟

در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام خرید بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک در نظر بگیرید:

تعداد کاربران: چند کارمند از سیستم تلفن شما استفاده خواهند کرد؟ اکثر ارائه دهندگان هزینه ماهانه برای هر کاربر دریافت می کنند، بنابراین هزینه ها می تواند با تعداد کاربران بیشتری که دارید افزایش یابد. اگر فقط به دنبال یک سیستم تلفن اداری اولیه هستید، ارائه دهنده ای که بدون توجه به تعداد کاربران، هزینه ماهانه ثابتی را دریافت می کند، ممکن است انتخاب بهتری باشد.

ویدئو کنفرانس: آیا شرکت شما به شدت به ویدئو کنفرانس با مشتریان یا سایر کارمندان متکی است؟ اگر چنین است، می‌خواهید ارائه‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که جلسات ویدیویی را در مقرون‌به‌صرفه‌ترین طرح‌های پایه خود ارائه می‌دهد. کسانی که آن را در برنامه های سطح بالای خود ارائه می دهند، هزینه ماهانه شما را برای هر کاربر افزایش می دهند.

ویژگی های خودکار: اگر انتظار حجم بالایی از تماس ها را دارید، به ارائه دهنده ای نیاز دارید که بسیاری از ویژگی های مدیریت تماس خودکار را ارائه دهد. این موارد می تواند شامل خودکار، پیام صوتی به ایمیل یا پست صوتی به متن و نگه داشتن موسیقی باشد. برای اینکه مشتریانتان منتظر نمانند، ممکن است بخواهید برنامه هایی را نیز بررسی کنید که شامل مسیریابی هوشمند تماس، ارسال، برگشت و انتقال تماس می شود.

کارمندان از راه دور: اگر بسیاری از کارمندان از راه دور را مدیریت می کنید، ممکن است به خدماتی با ابزارهای ارتباطی تیمی قوی نیز نیاز داشته باشید. اینها می توانند شامل یک برنامه موبایل با استفاده آسان، پیام رسانی تیمی و فردی، اشتراک گذاری فایل و کنفرانس ویدیویی باشد. فقط مطمئن شوید که یک سیستم PBX مبتنی بر ابر به جای سیستم PBX داخلی را انتخاب کرده اید که از این ویژگی های راه دور پشتیبانی می کند.

خدمات مشتری: اگر کسب و کار شما به شدت به سیستم تلفن شما متکی است، مطمئن شوید که کسب و کاری را با پشتیبانی شبانه روزی انتخاب می کنید. آخرین کاری که می خواهید در زمانی که سیستم تلفن شما از کار افتاده است انجام دهید، ارسال یک بلیط پشتیبانی است. در عوض، شما می خواهید با یک شخص واقعی صحبت کنید که می تواند به شما کمک کند مشکلتان را سریع حل کنید.

lazy

نتیجه گیری

بهترین سیستم تلفن مشاغل کوچک: خرید خدمات تلفن تجاری می تواند یک فرآیند طاقت فرسا باشد. انتخاب‌ها گسترده هستند و شما باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرید، از انواع سیستم و ویژگی‌ها گرفته تا هزینه و حتی انتظارات مشتریانتان.

تعداد ارائه دهندگانی که این خدمات را می فروشند نیز افزایش یافته است. فیلیپ شرمن، رئیس گروه مشاوران Telecom، که به شرکت‌ها کمک می‌کند راه‌حل‌های تلفنی متناسب با نیازهای تجاری خود پیدا کنند، می‌گوید: «در حال حاضر بیش از 500 شرکت در ایالات متحده سیستم‌های تلفن میزبانی شده را می‌فروشند. تقریباً هر روز یک یا دو مورد جدید ظاهر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید