آنچه خواهیم خواند
ارتقا سیستم تلفن تجاری در کسب و کار
چرا کسب و کار من باید سیستم تلفن تجاری خود را ارتقا دهد؟
کسب و کارهای امروزی باید یک تجربه عالی برای مشتری ارائه دهند، کارگران را راضی و سازنده نگه دارند، و مهمتر از همه، سودآور باقی بمانند. اگر روی خطوط قدیمی «سیستم تلفن قدیمی ساده» POTS کار میکنید، احتمالاً شاهد افزایش هزینههای خود بودهاید. این به این دلیل است که ارائه دهندگان خدماتی مانند AT&T خطوط POTS خود را حذف می کنند. با افزایش هزینه های تلفن ثابت کسب و کار، خوشحال خواهید شد که بدانید جایگزین های مقرون به صرفه تری در دسترس است. یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر به شما این امکان را می دهد که هزینه ها را کاهش دهید، بهره وری را با ارائه ابزارهای کارآمدتر به کارکنان افزایش دهید و به ارائه خدمات درخشان به مشتریان ادامه دهید.
آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد " ارتقا سیستم تلفن تجاری در کسب و کار " است، ما در فروشگاه اینترنتی ناوان امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام مشتریان باشیم که، قصد دارند از فروشگاه ناوان خرید کنند.
سیستم تلفن تجاری
سیستمهای مدرن مانند راهحل VoIP بسیار فراتر از تماسهای صوتی هستند – ویژگیهای قدرتمندی را برای کسب و کار شما فراهم میکند:
- انتقال تماس
- مسیریابی تماس
- انتقال تماس
- مراقب خودکار
- تماس های کنفرانس
- ضبط تماس
- پیامک
- دسترسی ساده به گزارش تماس
- پست الکترونیک
ارتقا سیستم تلفن تجاری
قرن بیست و یکم به طور گسترده به عنوان عصر طلایی فناوری ارتباطات در نظر گرفته می شود. نیاز به برقراری ارتباط با مشتریان خود در پلتفرم انتخابی آنها در زمان واقعی برای موفقیت شما بسیار مهم است. با راه حل تلفن مبتنی بر ابر، تیم شما می تواند از هر کجا و در هر دستگاهی ارتباط برقرار کند، در حالی که همان تجربه مشتری را با کسری از هزینه ارائه می دهد.
پشتیبانی کار از راه دور/هیبرید
چگونه یک سیستم تلفن تجاری مدرن می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟
طبق گزارش اخیر Accenture، هشتاد و سه درصد از کارگران مدل هیبریدی را ترجیح می دهند. در حالی که برخی از سازمانها کارمندان خود را دوباره به دفتر فراخواندهاند، ارقام نشان میدهد که تمایل شدیدی برای ادامه کار حداقل بخشی از زمان از راه دور وجود دارد. اگر نگران کارمندانی هستید که به دنبال گزینه هایی با تحرک بیشتر هستند، یک سیستم تلفن تجاری مدرن ابزارهای مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهد تا در جایی که می خواهند کار کنند.
مقیاس پذیری
با تلفنهای تجاری مبتنی بر ابر، شما و تیمتان میتوانید در هر زمان، از هر مکان و در هر دستگاهی تماس بگیرید. این انعطاف پذیری برای برقراری ارتباط با مشتریان و حمایت از نیازهای کسب و کار شما، بدون توجه به موقعیت مکانی شما، حیاتی است و در عین حال به تیم شما امکان تحرک برای کار از هر نقطه را می دهد. راه حل تلفن ابری با کمک به شما برای جذب و نگه داشتن کارگرانی که مدل کاری ترکیبی را ترجیح می دهند، به سازمان شما کمک می کند.
یکی از هیجانانگیزترین بخشهای داشتن یک کسبوکار، تماشای رشد آن است. با این حال، مقیاسبندی یک سیستم تلفن در محل قدیمی میتواند باعث سردردهای زیادی شود. نصب و ارتقاء سخت افزار می تواند گران و ناخوشایند باشد و خود سرویس می تواند بیش از آنچه باید هزینه داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به اضافه کردن 15 کاربر دارید اما برنامه شما از شما می خواهد 20 خط خریداری کنید، شما برای چیزی که نیاز ندارید پرداخت می کنید.
تلفن کسب و کار
همکاری
با یک راه حل مبتنی بر ابر، می توانید سیستم خود را به گونه ای مقیاس دهید که فقط برای آنچه نیاز دارید بپردازید. افزودن کاربران جدید به سیستم تلفنی کسب و کار ابری بسیار آسان است و همه از طریق یک پورتال ساده مبتنی بر وب انجام می شود. تنها چیزی که لازم است چند کلیک است. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، از مقیاس پذیری آسانی که یک راه حل تلفن ابری هنگام اضافه کردن کارمندان یا گسترش به مکان های جدید فراهم می کند، بهره مند می شود.
سازمان ها زمانی موفق می شوند که کارکنان آن ها به طور کارآمد و موثر با یکدیگر همکاری کنند. یکی از مزایای متعدد سیستم تلفن تجاری مدرن این است که به بهبود روند همکاری کمک می کند. سیستمهای تلفن قدیمیتر فاقد ابزارهای همکاری هستند، اما سیستمهای تلفن تجاری مدرن گزینههای ارتباطی همهکاره و کارآمدی را ارائه میکنند و به تیمهای محل و راه دور اجازه میدهند همیشه احساس ارتباط داشته باشند. بهبود همکاری مستقیماً به افزایش بهره وری در میان کارکنان شما نیز منجر خواهد شد. ارائه ابزارهای ارتباطی مدرن به آنها زمان صرف شده برای مبارزه با یک سیستم تلفن قدیمی و ناکارآمد را از بین می برد. یک سیستم تلفن مبتنی بر فضای ابری به کسب و کار شما کمک میکند و تیمها را قادر میسازد تا کارآمدتر همکاری کنند و کارگران بهرهورتر شوند.
بهبود تجربه مشتری
مشتریان امروز بیش از هر زمان دیگری از کسب و کارها انتظار دارند. مصرف کنندگان مجموعه ای از گزینه ها را برای انتخاب دارند، درست در کف دست خود. بهترین محصول و خدمات دیگر برای متمایز کردن خود از رقبا کافی نیست - مشتریان انتظار دارند تجربه مشتری درجه یک را داشته باشند و آنها انتظار دارند که این تجربه سریع و از طریق حالت تماس ترجیحی آنها باشد، خواه از طریق تلفن، پیامک یا ایمیل باشد. . یک سیستم تلفن تجاری مدرن می تواند به شما کمک کند تا آن را در اختیار آنها قرار دهید.
تیم شما هرگز تماس ها یا پیام های مهم با سیستم تلفن کسب و کار VoIP را از دست نخواهد داد. از آنجایی که می توانید از هر جایی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، می توانید به مشتریان کمک کنید تا مسائل خود را سریع و موثر حل کنند. پلتفرمهای ارتباطات ابری مدرن نیز با بسیاری از نرمافزارهای CRM تجاری و پشتیبانی مشتری ادغام میشوند که زمان پاسخدهی را سرعت میبخشد و احتمال خطای انسانی را کاهش میدهد. با تلفن های VoIP، پشتیبانی مشتری شما دیگر نیازی به بسته شدن به میز ندارد و کسب و کار شما در نحوه مدیریت مشتریانش انعطاف بیشتری دارد.
فرآیندهای ساده
یک راه حل مدرن تلفن کسب و کار مبتنی بر ابر کاری را انجام می دهد که یک سیستم قدیمی نمی تواند انجام دهد - آن را نشان می دهد گردش کار سازمان شما را اصلاح می کند. از آنجایی که کارکنان شما می توانند از طریق دستگاه های دارای وب خود به ارتباطات آن دسترسی داشته باشند، تیم های شما می توانند از هر کجا و در هر زمانی از روز با یکدیگر همکاری کنند. ادغام ارتباطات خود با نرمافزار کسبوکار موجود، بهرهوری را در همه زمینهها افزایش میدهد و به شما امکان میدهد جریانهای کاری را یکپارچه کرده و فرآیندهای تجاری را بهینه کنید. امکان افزودن و حذف کاربران، اجرای گزارش ها و مدیریت کل سیستم از یک پورتال مبتنی بر وب، مدیریت را ساده می کند، در زمان صرفه جویی می کند و دردسرها را از بین می برد. راه حل تلفن مبتنی بر ابر نه تنها جریان ارتباطات شما را بهبود می بخشد، بلکه کارایی کل سازمان شما را به حداکثر می رساند.
نتیجه گیری
آیا می خواهید درباره سیستم تلفن کسب و کار جدید بیشتر بدانید؟
این مقاله در فروشگاه اینترنتی ناوان تنها کسری از اطلاعاتی که در مورد یک سیستم تلفن تجاری جدید وجود دارد را پوشش می دهد. این که آیا به دنبال ارتقاء یک سیستم قدیمی برای پشتیبانی از نیروی کار از راه دور/هیبرید، بهبود تجربه کلی مشتری، یا بهینهسازی گردش کار خود هستید - و در این فرآیند مقداری پول صرفهجویی میکنید - ممکن است از خود بپرسید که آیا زمان تغییر برای کسبوکارتان فرا رسیده است.